ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Středa Květen 24 13:25:22 CEST 2006

> Lenze, vies, v zivote (!= labak) zadanie vyzera presne takto,
> na
> zaciatku nevies nic a na konci vies len o malo viac, takze
> nejako sa s
> tym vysporiadat treba.
>
> Existuju sice "nejake" EMC normy, ale v skutocnosti trebars to
> rusenie
> moze byt daleko intenzivnejsie nez cokolvek v akejkolvek norme
> a trebars
> s tym zadavatel nic nemoze spravit.

Ale to snad ne. Preci kdyz vim jakou mam odolnost, tak neni problem
rici, ze to rusive pole tady prekracuje povolenou mez. Argument
neni, ze to jinde chodi. Bohuzel mame tak zasvinene prostredi vsim
moznym, ze se s tim holt musime naucit zit.
Vratim se k autum. Preci nemohu udelat elektroniku, ktera mi vedle
vysilace vysadi a odpoji treba brzdy, nebo se zacne otevirat
strecha.  A majiteli tvrdit, ze jinde se to nedeje.

Hugo kOTTAS