ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Středa Květen 24 13:21:23 CEST 2006

tak to je uder na hlavicku.Ono to totiz clouma i s monitorama a jinejma
spotrebicema... Jen jsem to chtel vylepsit. Rad bych tam videl Vase
zarizeni. Urcite v nich pocitate naprosto se vsim. Jen zduraznuji, ze
vysilace v zavodnich autech se asi naprosto vymykaji beznemu standardu. a
vlastne se ani nedivim protoze musi mit maximalni kontakt i v nejnizsim i
nejvzdalenejsim miste vsech okruhu a to muzou byt obrovske vzdalenosti. A
pochybuji ze pro tento ucel pouzivaji bezne radiostanice. A hlavne se to
deje pri prejezdech aut kolem. Ale i tak dik.

p.s. Zarizeni proslo zkusebnou.