ruseni zarizeni vysilackou. Zaver

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Středa Květen 24 13:01:36 CEST 2006

Tento efekt se jmenuje elektromagneticka kompatibilita. Postup je
nasledujici: 1. Zjistit ktera cast zapojeni je citliva
2. Provest odruseni teto casti a opakovat mereni
3. Skok na 1. nebo konec.

Pokud nejste schopen toto zmerit a zjistit, tak se da stale
odvolavat na to, ze to ve stovkach pripadu chodi.

Vzhledem k tomu, ze se automotive testuje od 100V/m do 300V/m
v rozsahu 1MHz az 3GHz,a pri uvazeni vzdalenosti vaseho zarizeni od
vysilaci anteny a tim i poklesu sily pole, si dovoluji konstatovat,
ze Vase elektronika je z tohoto pohledu mizerna.

Hugo kOTTAS