ruseni zarizeni vysilackou.

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Květen 24 11:05:49 CEST 2006

Daniel Valuch wrote:
> bavili sme sa o filtrovani signalov na doske. Zacvakavaci ferit je uz
> posledne riesenie, ktore navyse nie je na nizsich frekvenciach velmi
> ucinne. Regulerny LC filter je vlastnostami trochu inde....

Ja viem, sak tam bol smajlik... Som komentoval len tu neznesitelnu
lahkost riesenia... Ale na druhej strane, kupis ferit, zacvaknes, pustis
vysielacky, a ak to drzi, mozes povedat hotovo. Viem ze to nie je 100%
ale aspon za to vyskusanie to mozno stoji. Nakoniec ani tie LC filtre,
ferit a zlato nie su nikdy 100%, najma ak nemas ako merat a vlastne ani
nevies, kto, co a kade Ti tam prazi...

wek