Re: Délka prodlužovačky 220V

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 24 10:12:26 CEST 2006

Formálně vzato se zanedbáním všech vedlejších jevů je to tak správně,
prakticky by to ale nejspíš přineslo víc komplikací než ušetřilo.

Já osobně bych použil kabel jaký se dá zrovna levně sehnat (pokud
možno bych nešel pod 2.5 mm nebo použít dvojice žil kabelu 1.5 mm) a
pohrál bych si s regulátorem napětí na té centrále aby to dávalo třeba
250 V, na tom 2.5mm kabelu se nějakých 50 až 60 voltů ztratí. Nejspíš
by to fungovalo, možný zádrhel je při startu toho kompresoru, při tom
špičkově vzroste proud a tím i úbytek napětí, ale to se bez vyzkoušení
asi nedá předem říct.

Aleš Procháska