Plochy kabel na CNC frezku

Prichy prichy@volny.cz
Středa Květen 24 08:07:51 CEST 2006

zdravím.
Jeste bych si dovolil jednu otazecku.
(mam totiz, uz sice mensi, ale porad
problemy frezovat frezama 1mm....
freza se viditelne prohyba a ma problem...
vlastne se pri tech otackach 6400a posuvu 30mm/min
nemuzu divit)
Jake otacky pro jakou frezu vam doporucil
vas znamy. Nebo rekl nejake rozmezi?

Nemam parametry k te moji freze (nejak to v tom
katalogu nenapsali) tak nevim, kolik jsou doporucene
otacky.....ted tocim tak 6400 ot/min, ale pocitam
ze by jakakoli freza prumeru 1mm mela "vydrzet"
alespon 20krpm.

Prichy

PS: vlastne se ptam, co myslel tim "hnat otacky nahoru"
s jakymi nastroji budete delat vy? ( pri vasich 17000)