Napajaci zdroj pre Luxeon LEDky

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pondělí Květen 22 21:15:47 CEST 2006

V cem je woodoo LED osvetleni pracovniho stolu?
Jedna LED stoji v CR 175Kc ucinnost nic  moc,
proc nepouzit klasickou zarivku?

zdravim,
viem ze je toho vsade plno, ale konkretne doporucenie je pre mna
hodnotnejsie ako nieco z googlu... Mam zdroj 5V/6A a chcel by som k
nemu  pripojit 10 bielych lediek LXHL-BW02, pravdepodobne to bude
kombinacia s  warm white LXHL-BW03. Malo by to byt osvetlenie
pracovneho stola. Uplne  idealne by bolo keby sa intenzita
svetla/prudu dala regulovat.
Nejake napady? Najednoduchsie je asi kupit sadu plosakov (pripadne
suciastok) a zlepit to sam. Clovek ma potom dobry pocit ze nieco
naozajstne dokazal a nie je v tom Virtex 4 :-))
b.