Životnost elektromotorů

Martin Falc, PC24.cz martin@pc24.cz
Pondělí Květen 22 15:29:09 CEST 2006

Bude to uzavřený pytel, ale látka dost profukuje, s výkonem budu
experimentovat. Zkoušel jsem to nafouknout domácím foukacím topítkem
(ventilátor asi 25W) a nic, pytel se nafoukl tak do vzdálennosti 1m,
počítám že výkon poroste (nechci být odborný, prootže nejsem, takže pro
orientaci :-) výrazně rychleji než vzdálennost, ale myslím si že ne až
kvadraticky.

Napište něco o mylarové fólii, když budete tak hodný. Když jsem se před
pár lety zabýval héliem, neznal jsem žádný materiál, schopný jej udržet
dlouhodobě (myslím lehký materiál, nikoliv dvojitou ocelovou stěnu s
mezerou plnou vody).

M.