Re: Životnost elektromotorů

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Květen 22 12:17:22 CEST 2006

 22.5.2006, 12:01:29

Na vesnici asi ne, ale ve mestech jsou takove srandy naprosto bezne.
Ta dmychadla se na to urcite prodavaji uz hodova, nikdy jsem to blize
neskoumal ale prikon odhaduji tak 50-200W. At si kamarad skusi
spocitat kolik by ho stal provoz te reklamy pri 2kW. Vas co by
realizatora pak upozornuji na nutnost patricneho kryti IP v pripade
DYI realizace. Odhaduji ze ta vec bude venku, kde muze treba taky
zmoknout a nemela by nikoho zabit - ani sousedovic slepice. Jestli to
budete mit na zemi, nelze vyloucit ani vandalismus v pivnim opojeni a
kdyz tam pri potom nejaky idiot vykozi, prvni co bude vysetrovatele
zajimat je jestli zarizeni odpovidalo normam. Kdyz ne mate na krku
prokuratora a skutecnost ze kdyby do toho ten idiot nemlatil zeleznou
trubkou, nic by se nestalo tezko bude nekoho zajimat.
Uf. to sem se zas rozkecal.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz