polarizacni filtr

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Květen 22 10:39:14 CEST 2006

Ja ho pouzivam na kamere a to jeste dost malo. Tocime vetsinou na dve kamery
a ono to podani je pak z kamery s pol. f. trochu jine.  Nedavno jsem tocil v
mistnostech s nabytkem se silnym lesklym lakem a tam byl vazne dobry. Ten
lesk sel nejen eliminovat, ale v podstate odstranit.
Ale o pol. filtrech si muzete precist treba zde :
http://www.photorevue.cz/sekce7/clan73.htm

J. Polivka

Zdravim.

Na mem rybarskem serveru, se trochu strhla debata kolem
polarizacnich brylí. Naces jeden jen tak nadhodil, zdali je mozno
vyrobit polarizacni fitr totalne ciry....nezabarveny. Dle me je to mozne,
jen nejak nejsem schopen najit priklad.
Co myslite?

Napr. ted mi tvrdi, kdyz jsem nasel filtr na fotak, ktery propusti 99,8
procent
svetla....ze je sedo modre zabarveny apod, jedna se o antireflexni vrstvu?
Ci je to nejaka ochrana.

Je pouzito polarizacnich filtru i jinde? napr. LCD apod???

Dekuji za nazory.

Prichy

PS: tezko se mi vzpomina na stredni skolu, ale matne si pamatuju
pokus s prekladanim slidy....myslim, ze to take polarizovalo.