OT: polarizacni filtr

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Květen 22 09:56:44 CEST 2006

Zdravim.

Na mem rybarskem serveru, se trochu strhla debata kolem
polarizacnich brylí. Naces jeden jen tak nadhodil, zdali je mozno
vyrobit polarizacni fitr totalne ciry....nezabarveny. Dle me je to mozne,
jen nejak nejsem schopen najit priklad.
Co myslite?

Napr. ted mi tvrdi, kdyz jsem nasel filtr na fotak, ktery propusti 99,8
procent
svetla....ze je sedo modre zabarveny apod, jedna se o antireflexni vrstvu?
Ci je to nejaka ochrana.

Je pouzito polarizacnich filtru i jinde? napr. LCD apod???

Dekuji za nazory.

Prichy

PS: tezko se mi vzpomina na stredni skolu, ale matne si pamatuju
pokus s prekladanim slidy....myslim, ze to take polarizovalo.