Snizeni napeti (uprava nabijecky)

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Květen 22 07:34:26 CEST 2006

To ano, ale stejne tam ta tepelna zatrata bude. Tech diod by tam muselo
byt par desitek a zenerek taky dost. Nabijecka defakto ma vlastni
lin.stab. , takze v pripade serioveho odporu by se s tim stejne nejak
poprala.
Kolega mi soukr. mailu poradil PWM s 555 ...tak vyzkousim a uvidim.
(defakto pevny step down menic)

LP.

Ano, to je to nezadane vytopeni do odporu, v tomto pripade by nemel ani
zadouci vliv na stabilizaci proudu, jako obyc. odpor nebo variator (pardon,
zarovka :o)

Danhard

A co seriove zapojene zenerky, nebo antiparalelne zapojene diody, nebo triak
s pripojenym G (aby byl porad sepnuty)...