Re: Životnost elektromotorů

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Pondělí Květen 22 00:18:16 CEST 2006

Zdravím - jeste tak v noci :-)

no do dmychadla určite ten asynchron a ta cena taky nebude nijak horentní
a pokud nebude muset být nový neco sezenete skoro za pusu. Nevím jestli je
to mozne i u toho vaseho dmychadla ale treba vetilátory na odsavani v
průmyslu se
rozjizdi bez zatizeni s uzavrenym sanim. Tim by sel i regulovat vykon
jinak menic ,ale pocitejte tak 30-50 Hz aby to melo nejaky vykon.
Co sem zapomnel původne napsat - ten asynchronni je nesrovnatelne tissi :-)
co se tyce cen zkuste mrknout treba na elektromotory.cz - jsou to MEZacke
motory
vlastne simenz - maji docela fajn web shop a tusim sou tam i materiály ke
stazeni
jako servisní atd...

DJ

----- Original Message -----
From: "Martin Falc, PC24.cz" <martin@pc24.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 21, 2006 11:12 PM
Subject: Re: Životnost elektromotorů

DJ, děkuju za reakci. Asi teda použiju nějaký asynchronní motor.
Potrebuju to na pohon odstředivého dmychadla, ale nemám představu o
potřebném výkonu, dmychadlo budu taky stavět, experimentovat s
velikostí, výkon zjistím experimentálně, asi to i bude nutno zpřevodovat
do rychlosti.. Regulace bude, ale ne uplně od nuly a napájení ze sítě,
tak nevadí střídavý motor. Ta životnost je hlavní. První dva typy motorů
mě zaujaly především cenou :-)

Martin