Manipulacia s cislami v two's component zapise

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Květen 21 21:45:53 CEST 2006

Casu je pomerne dost, dolezity je ale konstatny 40MHz throughput. Mozes
trochu rozviest tu delicku? Ked napisem 28/12 tak mi to zosyntetizuje na
160 urovni a oneskorenie zo zaciatku na koniec asi 60ns :-) Napisat
pipelined delicku si netrufam/neviem...
Da sa niekde inspirovat?
b.