Vyhraty jistic?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Květen 21 21:22:44 CEST 2006

 21.5.2006, 21:04:26
Dobry den
--
Novotný Pavel napsal:

> No sice v panelaku nebydlim, ale pokud mate Al rozvody tak bych cekal
> cokoliv.
> Nicmene 10A jistic na zasuvky neni to prave orechove, zvlazte pokud spravne
> predpokladam, ze na nej jede cely byt.
> Vymente jistic za 16A a osobne bych pokud mate Al rozvody minimalne obesel
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  omlouvam se za prilohu ale myslim ze je na miste.

Muzete pouzit jistic s charakteristikou C popr. i D, nebo pokud by
jste daval jistic povodniho typu tak M, ale STEJNE hodnoty.

Chodi mi domu reklamni platek jmenem "Stavo Spoj", v nekolika
poslednich cislek byl na posledni strane inzerat nejake firmy ktera se
zabyva prodejem starych typu elektropristroju prave pro potreby oprav
tam kde nahrada za soudobe je komplikovana. Vsechny vytisky ktere se
mi nekde valely nasly pri patecnik uklidu misto v separovanem odpadu,
takze blizsi kontakt vam neporadim, micmene asi nejsem sam komu tento
platek chodi. Takze i tudy by pripadne vedla cesta.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz