OT: Vyhraty jistic?

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Květen 21 18:31:11 CEST 2006

quasimodo napsal(a):

> Urcite si ty zasuvky ještě podotahujte.kdyz mi delal revizi cizi clovek,tak
> jsem po nem za mesic sel a dotahoval tak 30% zasuvek

Tak jsem jeste vyzpovidal sousedy a minimalne v sobotu rano byl vypadek
dodavky (to odpoledne zatim nevim), ale tak se zda, ze jistic asi
neustoji pripnuti celeho zasuvkoveho okruhu.

Napada mne, ze jsem pred tydnem koupil nove PC s 450W zdrojem tak to
vypada, ze je asi problem tenhle zdroj - ta stara desitka jistic to
neustoji pri zapnuti. Je to podle zakona schvalnosti, ze za cele ctyri
roky prakticky nepamatuji vypadek proudu a ted 2x behem jednoho dne.

Resenim asi bude novy jistic 10A s Cckovou charakteristikou (tu 16tku
jsem si rozmyslel kvuli tomu Al vedeni, prestoze byt je muj) a pod nej
ten retrofit.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info