Vyhraty jistic?

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Neděle Květen 21 17:29:52 CEST 2006

> No zatim za ty 4 roky co tu bydlime nebyl jediny problem.
> Pokud si pamatuji tak zasuvky jsou sice v Al, ale aspon
> nejnamahanejsi casti tedy jadro a kuchyn jsou Cu.

U nas bylo vse AL v textilni izolaci a když to meril,tak to vypadalo
dobře,ale když jsem nektery kably vytahl,tak desny.

> No v dobe kdy to vypadlo tam bezel jeden nebo dva PC, lednice
> a asi tri zarivky v terariu. Nic vic.

Projdete tedy cesty které vedou k temto pristrojum.

Na toto rychle zapomente.Musi Vam to povolit vlastnik domu.Meli jsme to taky
jen na 2 jistice (3+1 panelak z roku 1973) a když mi delal kamos revizi
elektriky,tak me ukecal na med.co to bylo za litani si nikdo nedovede
predstavit.Novy privod od hodin az do bytu,vymena hodin(nevim proc),vymena
jistice u hodin z 16A na 25,aby to nelitalo na chodbe,povoleni JME(taky
nevim proc).Ale kdybych to udelal nacerno,tak nedej boze kdyby se cokoliv
stalo v baraku,slo by to na muj ucet.

> Merili nam nedavno zasuvky a prej ze vse OK tak doufam ze to
> bude ten jistic.

Urcite si ty zasuvky ještě podotahujte.kdyz mi delal revizi cizi clovek,tak
jsem po nem za mesic sel a dotahoval tak 30% zasuvek

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com