Snizeni napeti (uprava nabijecky)

GT5 gt5@seznam.cz
Neděle Květen 21 12:10:22 CEST 2006

To me uz take napadlo, nicmene trafo je toroid se zalitym stredem :(.
Spis bych byl pro nejake elektronicke reseni, mozna rizeny usmernovac
(rada kolegy)..

LP.

Odkud jste? Pokud chcete, venuji Vam novy adapter ( mam vic kusu)
220V/2x13,5V /2A ( kazde vinuti  )Trafo ma teplotni pojistku.
Dovnitr krabicky  se v pohode vejdou dve diody a elyt.
A mate z toho ss naprazdno cca 19V. Kdyz pouzijete schotky diody tak v
tom nemusi ani nic zbytecne topit.
Ma to na jedne strane klasicky PC konektor, na druhe strane pruchodka
pro kablik  Elegantni plastova krabicka.
Mohu poslat foto.