pripojeni 2vodicove stare instalace na novou 3 vodicovou

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Pátek Květen 19 18:30:19 CEST 2006

Dvoukolikovou zasuvku jak navrhujete jsem jeste v obchodni siti nevidel.

Jak uz tady napsali, plati podle norem i podle zdraveho rozumu, ze za
rozpojenim PE a N se tyto dva vodice uz nikdy nesmi opet spojit.

Pokud mate ten stavajici trivodicovy privod vedeny z garaze primo do
hlavniho rozvadece ve, kterem je uz provedeno rozpojeni N a PE na
samostatne vodice, tak je za urcitych okolnosti mozne provest "napojeni
TNC na TNC-S".
Modry vodic N nezapojujte a zlutozeleny vodic pouzijte jako vodic PEN.
Pricemz plati ze vodic PEN nesmi byt jisten, nebo jinym prvkem
rozpojovan a v TNC nejde zapojit proudovy chranic.