pripojeni 2vodicove stare instalace na novou 3 vodicovou

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Květen 19 16:46:26 CEST 2006

Snad s jedinou vyjimkou, a sice ze by za chranicem byly vsecky
pristroje tridy ochrany II, tudiz s dvojitou izolaci a dvouzilovou
privodni snurou ;-) Coz by ovsem predpokladalo mit vsechny zasuvky v
provedeni pro dvoukolikove zastrcky.

Otazka je, jak by se jmenovala soustava za tim chranicem, nejspis IT?

P.K.