pripojeni 2vodicove stare instalace na novou 3 vodicovou

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Květen 19 16:28:53 CEST 2006

Z toho, co píšete, jsem pochopil, že doporučujete připojit na N místo
na PE, protože PE by byl dimenzovaný na nižší proud - ale v běžné vile
se používají kabely takových průměrů, že PE má vždycky stejný průžez
jako N nebo L. Řek bych že to nějaká norma i nařizuje - do určitého
průřezu vodičů (95mm2?).

Soustava, kde je PE, N i PEN se myslím jmenuje "TN-C-S".

P.K.