e-shop

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Květen 18 11:58:52 CEST 2006

http://www.zencart.cz/ kreditky umi, ale nezkousel jsem je... samotna
instalace je jednoducha, jenom to chce pote poradne nastavit (dph, meny,
doprava...) a upravit vzhled, protoze defaultni sablona za nic nestoji a
je silene neprehledna (nehlede na grafiku). Ve foru jsou ukazky
upravenych sablon. Nektere weby jsou docela povedene a muzou se rovnat
(co do prehlednosti a funkcemi pro zakaznika) s komercnim produktem.
Hlavne je na to spousta pluginu a dodelavek, ktere delaji produkt
pouzitelny pro CR.