Zna jiz nekdo princip elektronicke vodovahy?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Květen 16 18:53:40 CEST 2006

voda samotna ma epsilon ca. 80, takze pri kapacitnom snimani je to viac
nez 10-nasobok oproti materialom pouzitym v samotnom snimaci. Toto ale
neriesi zamrzanie.
Pokial chcete pouzut sol tak namiesto NaCl sa da pouzit (tusim) KCl,
masiari to davaju do klobas aby boli ruzove. Pouzivali sme tento roztok
ako chladiace medium v koaxialnych zataziach, kde samotne medium muselo
byt vodive aby absorbovalo vykon. Oproti NaCl, ktora je extremne
agresivna tato druha sol nerobi ziadne problemy.
b.