Re: Samospájitelný drát

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Květen 16 09:32:38 CEST 2006

Na jakych je to civkach ?
Oni tu vahu muzou jenom odhadnout, takze vam prodali radsi vic :o)
Kolik to stalo s postou ?

Danhard
*******

Zdravim.
Tak presne tyhle jsem si objednal, je to vazne tak levne jak uvadeji a
pajet celkem jdou. Neni to zadny zazrak, ale jsem radsi nez kdyby
izolace lezla dolu sama. Kdyz jsem to objednaval tak jsem se ptal i na
parametry izolace a podle prodejce vydrzi 180C a 2,4kV. Prodejce me
rovnez upozornil, ze pro male prumery odpovida 1kg asi 3,5km dratu. Jen
se vyskytnul jeden mensi problem, objednal jsem si vice prumeru (0,1mm,
0,2mm, 0,6mm), celkem vahu 1kg. Domu mi ale poslali skoro 2kg,
vysvetleni bylo takove ze se jim nedari vcas vypnout navijecku (!?) a ze
to nechali jak se jim to povedlo. Trochu zvlastni, hlavne kdyz me o tom
neinformujou. Mam toho doma teda dost, klidne bych par lidem poskytl
vzorkyna odzkouseni nebo i cast odprodal, ale nemam jak to previnout.
Rucne je to vazne nemozne. Nejaky napad?

Tosa