Zna jiz nekdo princip elektronicke vodovahy?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Květen 16 06:32:10 CEST 2006

koupil jsem jednu, ale zatim nerozebral.
mrknu na to a pokud to jen trochu pujde rozebrat, vyfotim a dam vedet.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Peca
Sent: Monday, May 15, 2006 5:57 PM
To: Eletrika
Subject: Zna jiz nekdo princip elektronicke vodovahy?

Dobry den,

pred nedavnem tu sla rec o elektronicke vodovaze. Do naseho robutka
osazuji ted nekolik dvouosych zrychlomeru pro mereni naklonu -- s jejich
vystupem jsem zatim velmi spokojen (zatim -- jeste jsem nemel tu cest
poznat vsechny zavislosti na teplote a starnuti).

Elektronicke vodovahy me ale velmi lakaji hlasanou presnosti 0.1stupne.
I kdyby byly velmi pomale, hodilo by se takove cidlo vyborne pro
prubeznou kalibraci tech zrychlomeru. Zjistil/vi uz nekdo, na jakem
principu ty vodovahy pracuji? Zda se da to cidlo samotne nekde koupit?

Mimo el. vodovahu uz jsem uvazoval o elektrolytickem cidlu vlastni
vyroby (to se mi moc nelibi -- prilis diletantskeho bastleni) a o
snimani bublinky v krabicove libele CCD kamerou (to by bylo sice 5x
levnejsi nez ta elektronicka vodovaha, ale zase mi to pripada jako kanon
na vrabce).

Za informaci dekuje Marek P.