Delenie v FPGA

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Květen 15 09:03:38 CEST 2006

ano nad tym som uz rozmyslal. Delitel je len 12-bitove cislo, takze
tabulka nebude az tak velka. Islo mi skor o to, ze tato moznost sa
priamo ponuka v zeleze, z 48 (ci 64?) XtremeDSP slices pouzivam zatial
len dva, preto som ich tam chcel zapojit do vypoctu :-)
Uz teraz tam mam implementovany Cordic algoritmus, ktory dokaze vyratat
velkost a fazu vektora z jeho pravouhlych suradnic a naopak a vie
vydelit zlomok. Logickych zdrojov tam mam este habakuk, delenec ma ale
28 bitov tak som sa chcel vyhnut modifikacii toho algoritmu z 16 na 28
bitov.
Tabulka to ale urcite isti, ROM sa programuje lahko :-)
b.