DDS generator

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Neděle Květen 14 21:15:31 CEST 2006

Heh, vlastne to pomahate vyvijet, takze se urcite neurazim :) Ja sam mam
postavenou uplne prvni verzi DPS ridici desky, takze bezim na 5V, DDS modul
ma oddeleni pres 74LVCX16245 a podsvetleni nemam zapojene na spinac, ale
zapnute trvale.

Zitra projdu schema v PE a mrknu na to. Stejne musim upravit PC SW kvuli
zatezi CPU.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler