Premosteni pohyboveho detektoru

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Květen 12 23:16:36 CEST 2006

> 1) Dejte k nemu ucho a poslouchejte, jestli v nem necvaka
> rele, kdyz spina.

Cvakani neslysim, ale to muze byt tim, ze ucho uz neni to, co byvalo :-)

> 2) Namalujte si obvod s triakem a podumejte jesi tam neco hrozi, kdyz
> se premosti kontaktem. Ja si myslim ze ne, ale nic jsem si nenamaloval
> ;)
> P.K.

Kdyby slo o proste premosteni triaku kontaktem, asi by to nebyl problem.
Potiz je v tom, ze detektor ma tri kontakty: N, L in a L out, takze
elektronika detektoru je tim spinanym soucasne napajena. Pixla je
nerozebiratelna, takze si se svymi veeelmi zaprasenymi elektrotechnickymi
zkusenostmi netroufnu odhadnout, jak je to vevnitr zdratovane. A 300 penez
na ceste nenajdu, abych to naprudko zkousel metodou pokus-omyl :-) To se
radsi nejdriv zeptam chytrejsich.

Zdravim

Jiri Foldyna