RVLX 125W TESLA da sa s tym nasvecovat PCB

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Květen 12 20:02:12 CEST 2006

Pozor na Narvy. Muj letosni maturant delal jako dlouhodobou praci osvetlovaci
pult na DPS ze stareho scanneru a nez sehnal 4 funkcni UV zarivky Narva,
musel prodejnu navstivit 3x a vyzkouset 12 trubic!!! (v samotne znackove
prodejne mu je nebyli schopni vyzkouset :-)

Jakub Serych

P.S. Doba osvitu pro desky z GM - max 2 minuty