RVLX 125W TESLA da sa s tym nasvecovat PCB

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Květen 12 13:00:19 CEST 2006

To co popisujete se mi stávalo u podexponovaných desek. Ať jsem to ve
vývojce nechal jak dlouho jsem chtěl místy zůstával takřka neznatelný závoj
pozitivu. Je možné, že u takové desky "na hraně" by zvýšení teploty mohlo
něco přinést. Nevím. Ovšem stávalo se mi to při 10 - 15ti min. expozici.
Dnes svítím radši přes 20 (20 - 30) a tyto problémy zcela ustaly.
Ještě mě napadá, zda nemá málo "vyzrálou" fotovrstvu. V návodě píšou, že při
pokojové teplotě to musí schnout tuším 24hod zatímco při 70°C 15min. Já tomu
pro jistotu dávám cca 30min při 70°C a neznám problémy :-). Kdysi tu někdo
popisoval problémy s údajně špatnou expozicí při nízkých teplotách (v
podstatě to o čem píšete Vy). Nakonec z toho vyšlo, že nedodržel
technologický postup - neměl vyzrálou fotovrstvu. Ale tenkrát mu spousta
lidí přizvukovala, že mají podobné problémy.
Takže staré pravidlo - "Selže-li všechno, ale úplně všechno a už opravdu
nevíš co s tím, přečti si návod" :-))). (pátek :-) )

	Martin.