Update stranky DDS generatora

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Květen 12 11:02:33 CEST 2006

Na stranku projektu http://www.cern.ch/dvaluch/DDS/ som pridal cerstvy
software od Tomasa Dreslera. Presnu funkcionalitu vam objasni on :-)
Software pre PC je teraz ako kompletny instalacny balik, je tam update
firmware DDS cipu. Predpokladam ze by sa mali instalovat spolu, t.j.
novy PC soft nepojde so starym firmware.
Novy soft umoznuje nastavenie nasobica aj referencnej frekvencie z PC,
co sa potom uploadne do DDSky a ta uz bezi samozstantne.

Vidim ze generatorov je postavenych uz viacero, preto chcem pri tejto
prilezitosti poprosit aby ste mi poslali fotky (sukromne), pripadne sa
podelili so skusenostami zo stavby. Zaujimaju ma fotky aj nedokoncenych
pristrojov, chcel by som vidiet ako ide stavba, pripadne nove napady,
mechanicke riesenie a pod. :-)

Kupil si uz niekto plosaky na zdroj (printed) a ten transformator od
Tronicu? Vsetko OK?

b.