RE: DDS generátor - software

Tomáš Dresler dresler@hw.cz
Pátek Květen 12 09:19:31 CEST 2006

Zkontrolujte si napajeci proud pred zasunutim modulu a po jeho zasunuti do
desky generatoru. Muze se jednat az o amper a pul. Tohle vam muze zacuchat
napajecim napetim az az, pri inicializaci displeje to muze zpusobit chyby
komunikace a pak mate problem.

Behem dne by Balu mohl na web umistit novy release.

Vyndejte modul DDS, naflashujte novy firmware do procesoru a restartujte
generator, nainstalujte DDS Communicator (0.99 build 4) a v menu
Parameters|DDS Clock nastavte pozadovane; tlacitkem Flash parametry ulozite
do EEPROM ADuC831. Po dalsim vypnuti/zapnuti se muzete v menu generatoru
presvedcit, ze je nasobicka nastavena spravne.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz