RVLX 125W TESLA da sa s tym nasvecovat PCB

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Pátek Květen 12 09:04:01 CEST 2006

Muzu potvrdit ze konkretne tato vybojka s odstranenou vnejsi bankou
vydava UV zareni potrebne k osvitu PCB. Vyzkouseno s Positivem - staci
dve minuty na cca 10cm.
mira

PS: Minuta bez ochranych bryli zpusobi velice pekny zanet spojivek.