laserova gravirka

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Květen 11 22:15:08 CEST 2006

> Puvodni zprava ze dne 11.5.2006:

Go vo to, ze v anglomluvnejch zemich engineer je technik (engine=stroj,
motor, lokomotiva), takze doslova neco jako strojnik. Podivejte se na titulky
nektereho americkeho filmu, kolik tam bezi inzenyru inzenyri kamer, inzenyri
osvetlovani, mozna i mikrfonu a ja nevim cho jeste :-))

Takze kdyz nekdo z ceske vysoke skoly obdareny timto ceskym ve svete nic
neznamenajicim titulem chce ukazat, ze neni jen tak nejakej technik, ale za
na to ma na pude schovanou rulicku s diplomem, tak si tam vrazi Dipl.

Jakub Serych