laserova gravirka

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Květen 11 18:09:11 CEST 2006

Obrabet to urcite jde, ale ne nejakým 100W laserovym siditkem, on je zasadni
rozdil mezi popisovackou a skutecnym obracením laserem.
Pro CNC frezku kterou, zatím jen digitalne stavim, uvazuji i s moznosti
nasadit  CO2 laser. Pokud jde o trubice, zdroje a zirkonove cocky
konzultoval jsem s nejakou slovenskou firmou co toto vsechno dodava.

>(napr. o to jejich pastove prokoveni) a nejaky Dipl. Ing.

Co to je za titul Dipl.Ing. cas od casu to nekde vidim, a nejak mi unika o
co go.

Zdravi Ing^2 P.N. :-)

>Zkusit by to chtelo.
Slysel jsem, ze Cu plechy na laserovych rezackach nelze obrabet, protoze
tepelna vodivost materialu to teplo z laseroveho paprsku staci odvest.
Puvodni zprava ze dne 11.5.2006:

> Proste, zda je mezi vami nekdo, kdo ma praktickou zkusenost...

Tak budes, Simone, prvni, ja se pak k Tobe na to prijedu podivat, jsi
myslim jednou psal, ze jsi nekde tady pobliz :-)

PS: S lidmi od LPKF se da slusne komunikovat, ja jsem se o par veci
zajimal (napr. o to jejich pastove prokoveni) a nejaky Dipl. Ing. tam
se mnou komunikoval mailem velmi dobre a vzorky poslal a zodpovidal
dotazy a dokonce mi nevesel buliny na nos a vypadly z nej i informace,
ktere by si podvodnik nechal pro sebe :-)