Re[2]: a ještě nabíječky.... K mobilům

Ales Filip konference2@centrum.cz
Čtvrtek Květen 11 16:43:44 CEST 2006

Hello APa,

Nelze. Třeba Alcatelům a Siemensům je to jedno, stačí dodržet podobné
napětí. Ale zdroje k Nokiím mají v sobě omezení proudu! Takže když
nabíječka dává např. 5,6V, a vy se rozhodnete nabíjet Nokii ze zdroje
5,6V bez omezení proudu, tak je Nokie schopná z toho zdroje brát třeba
1A, a za chvíli je pěkně horká.