Lipolky nejsou sranda

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Květen 11 13:00:04 CEST 2006

Hlavne mam dojem, pokud to tak neni, tak me opravte, ze pricinou tech ohynku
je to, ze se v baterce vylouci kovove lithium a voda a ty dve veci spolu pak
bourlive reaguji (viz znamy pokus s kouskem sodiku uloupnutym chemikarem
nozikem a vhozenym na hladinu vody v kadince, predpokladam, ze jste to
vsichni na zakladkach videli).

Proto bych nevidel jako prilis stastne reseni likvidovat Li-neco baterky
ponorenim do kyble se (slanou)  vodou.

Jakub Serych