Lipolky nejsou sranda

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Květen 11 12:50:03 CEST 2006

Pekny zabery, nevite ale nekdo kde sehnat i tam zminovany video propichnuti
LiPoly ?

ZN

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 11, 2006 12:35 PM
Subject: RE: Lipolky nejsou sranda

O to mi prave slo, aby pak nebyly nejak nebezpecne, at uz je necham nekde v
krabici nebo dam do toho dvora.
Ten solny roztok je zajimavy napad, ale nestaci odpor? Prece jen je to
cistsi technologie... Nebo hrozi nebezpeci exploze/pozaru i pri hlubokem
vybiti? Ochranne obvody neresim, jde mi o likvidaci na urovni clanku.
No asi koupim kilo soli, dam to do kyblu s vodou a nahazim tam na par tydnu
krabici lionek ;-)