Re: Cim nahradit OZ LT1037?

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Květen 11 11:04:56 CEST 2006

Kdyz se tu jiz rozebiraji nahrady OZ, zrovna hledam 4x OZ , neco jako TL074, ale s lepsim Input offset voltage a CMRR nez ma  TL074, ne moc drahe a bezne dostupne.

Jeste se zetam obecne, podle ceho vybirate OZ, vyrobci delaji deseti tisice typu, u nas lze v ralu bezne koupit stovky (mozna tisice) typu, v tom se neda udrzet prehled.
Osobne mi je simpaticky Analog Devices, ale po te co si u nich, po dlouhem patrani, vyberu nejaky OZ zjistim, ze je obtizne dostupny nebo ma neakceptovatelnou cenu je hledani ekvivalentu z toho co nabizi ceske obchody dos obtizne.

Jak to resite?
Nebo mate nejakych 10 univerzalnich OZ a pouzivate prevazne ty?
Pokud ano tak jaka je ta magicka desitka :-)

Dekuji

K.N.

>Zdravim.
Skuste TLE2037, alebo hrste OZ od Analog-u.
S pozdravom
Petop