Paměti do starýho střepu.

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Květen 11 10:40:08 CEST 2006

Jakub Ladman napsal(a):
> Dobrý den
> Potřeboval bych pro bráchu do jeho kompu Celeron450/via nějaký paměti, tudíž
> paměti typu sdram dimm 133 jednostranný.
> Nemůžete mě nasměrovat na nejaký inteligentní zdroj?
> Brácha studuje a je bez peněz, takže to zasponzoruju já, ale jen pokud to bude
> levný.
> 64MB a pod. moduly prosím nenabízejte. Má w2k na 128MB a to je smrt. Chtělo by
> to >=512MB
> Díky
> Jakub Ladman

Pokud nebudete mit kliku tak pocitejte, ze to levny nebude. Tyhle PC se
ted hodne pouzivaji na ruzne sitove aplikace a tak se cile obchoduje. Ja
jsem potreboval koupit do serveru (resil jsem to tu nedavno) a nakonec
jsem koupil radeji novou  256MB 133MHz za 1000Kc koukal jsem i po 512MB
ale tam byla cena astronomicka.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info