Re: a ještě nabíječky.... K mobilům

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Květen 11 10:16:07 CEST 2006

Elektronika v LiION baterii tam je IMHO jako pojistka - aby se
nevybouchla v pripade zkratu nebo pokud se na ni pripoji vyssi
nabijeci napeti nez snese (4,2V?).

Napriklad u tech Siemensu C35 se stavalo ze nektera neoriginalni LiION
baterie mela v sobe elektroniku, ktera to napeti vyhodnocovala nizsi
nez telefon samotny, takze misto ukonceni nabijeni telefonem ho
ukoncovala baterie, ale s tim efektem, ze se vypnul telefon. Nevidel
jsem, jen jsem o tom cet.

P.K.