DDS generátor - software

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Květen 11 07:03:52 CEST 2006

Pěkný den
mám k dispozici pouze obvod AD9854AST, tj. jenom do pracovní frekvence
200MHz, pokud zapnu DDS generátor ( pouze řídící deska+klávesnice+LCD),
tak na displeji je vše zřejmě jak má být, tj. zobrazován kmitočet apod.,
se zasunutým DDS modulem s obvodem AST mi na displeji naběhnou jenom dva
černé řádky, krystalový oscilátor na DDS mám 20MHz, 1) předpokládám
správně, že popisovaný stav je způsoben nemožností obvodu AD9854AST
pracovat na takovém kmitočtu? 2) bude v budoucnosti možné nějak měnit
vnitřní násobič DDS generátoru? tj. třeba ze současných 15 na např.10,
aby pracoval DDS i s obvodem verze AST? Poř. uvolněn soft s nižším
násobičem?
 Dále jsem si všiml těchto zvláštností: po zapnutí řídící desky se na
mžik podsvítí displej, pak zhasne a nejde rozsvítit ani přes menu -
on/off,  Tlačítka- šipky umístěné vlevo dole mají mezi sebou oproti
potisku předního panelu prohozenou funkci.
Díky
Karel