CD na Playstation

Ales Filip konference2@centrum.cz
Středa Květen 10 19:18:32 CEST 2006

Hello Martin,

Ono bylo i na PS1 víc verzí těch Atmelů. Montoval jsem to do několika
PS mých kamarádů, a v těch starších hranatých chodila jedna verze, a
to těch menších bylo několik verzí, a já jsem nikdy nepoznal, která mi
kde bude fungovat. Ale nikdy jsem nevěděl, co tam ty jednočipáky
dělají.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic