Tichy PC - hotovo

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Květen 10 09:50:45 CEST 2006

No zajimave reseni to je , ale neuvedl jste co je to za PC predpokladam P 4
? Navic vodniho chlazeni pro tichy PC netreba navic to neni ani zaruka
kvalitniho chlazeni .

Ja mam Athlona64 3000+ , Radeon X850GT na CPU pouzivam chladic Zalman
ALcu7000 ktery uz dnes nepatri k tem nej za nejakych 1000. Na grafiku neco
podobneho od te same firmy . Vetrak na CPU bezi na nejnizsi otacky tj.
nejakych 1200 coz nejde vubec slyset teplota je kolem 35 pri dlouhodobe
zatezi neprekroci 45 stupnu . Jo a cpu je pretaktovany o nejakych 450mhz a
voltaz zvednuta o 0.2V . Grafika to same . Jedine co jsem musel vyhodit byl
nejaky kvicivy disk WD ten sem vymenil za seagate s fluidnima loziskama (ty
uz maji i WD) a PC jen lehce sumi . Cele to stalo do 2000 . Takze taky
parada.PC je pusteno 24 hodin a moje nevyhoda je , ze na nem hraju
narocnejsi hry takze grafika i procesor jsou dost vytizene .

snehulak