Poradte laboratorni zdroj alespon 10A (5-8V)

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 9 17:02:51 CEST 2006

Pro inspiraci třeba http://rc.xf.cz/uprava_pc_zdroje.html

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, May 09, 2006 4:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: Poradte laboratorni zdroj alespon 10A (5-8V)

2006/5/9, MK <info@mcu.cz>:

> Nesleduji tuto debatu, a tak mi nejak unika pointa. Proc nelze pouzit
bezny
> ATX zdroj po drobne uprave v regulacni smycce a doplneni o kvalitni
> proudovou pojistku ????
> Za ten rozdil v cene to klidne udelam :))))))

Otazka je jak ho upravit - pokud zvednutim 5V vetve na 8V, tak tudy
asi cesta nepovede, protoze zareaguje ochrana proti prepeti na
vystupu, navic by to nemusely ustat elyty ve 12V (ktera by se zvedla
na cca 19V). Naopak snizenim 12V na 8V by to mohlo jit.

Nejaka ochrana by mohla byt soucasti toho robota - nejlip kombinace
transil + tavna pojistka, kvuli prepeti.

Nejaka proudova pojistka je i v ATX vestavena, ale chrani spis zdroj
jako takovy a ten dava cca 20A, coz je myslim 2x tolik, nez se chce.

P.K.