Poradte laboratorni zdroj alespon 10A (5-8V)

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 9 16:53:26 CEST 2006

Pokud ten zdroj potrebujete jen a jen pro tento jeden ucel tak pak mozna
vazne neni od veci prihnout ATX zdroj.
Pokud tim napajite motory tak nejaka extreme citliva nadproudova ochrana
nebude nutna a prepetovou ochramu muzete udelat napriklad z nejakeho velkeho
tyristoru a MC3423D za (27Kc z GM).
Pokud koupite nejaky slusnejsi ATX zdroj , nahradite jeden z odporu v
regulačni smicce potikem není problem mit na 12V vetvi +8V a u 350W varianty
zdroje 12A.

> bude to do konce tydne a se zarukou? Zivime tim zarizeni s materialem
> za 70000Kc a 4 mesice pilne prace.

Mily pane Peco,
nebude ani nahodou, to opravdu nemam zapotrebi. Ti smajlici znamenali
nadsazku

Omlouvam se, neudrzel jsem se a opet naprosto neprimerene zareagoval.
Neuvedomil jsem si, ze Vase zadost o "doporuceni" se vstahuje jen na
komercne dodavane zdroje se zarukou a garanci spolehlivosti danou papirem
(ten za Manitouem odesly jej jiste mel tez).

Prestosi neodpustim - I rekla jezibaba Ivankovi: Ty mas svaly, ja mam cary
:)))))))

S pozdravem
MK