redukce na monitor SUN

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Květen 9 15:49:10 CEST 2006

Zkuste www.krup.cz  .
Mel jsem od nich kabel, ale potreboval jsem na SGI a ten co maji u Krupmi
nevyhovoval. Je to vsak to, co asi shanite.
Jinak jak pise Marek Peca, tak tech zapojeni je vice a existuji i
univerzalni kabely s prepinanim, ale tady bezne nejsou k mani.
Takze Krup a VGA to 13W3 a ujistete se jestli samec nebo samice. Jo a ten
kabel uz dnes nestoji takovy majlant jako kdysi a to pohodli 2 vstupu za to
stoji.
Nic neriskujete, u Krupa si domluvte, ze kdyz Vam to nebude fungovat, tak to
muzete vratit. Tak jako jsem to mel domluvene ja.
J. Polivka

Dobry den

dostal jsem na stul dva krasne monitory 21" SUN GDM 5410 , chtel bych u toho
monitoru vyuzivat dva vstupy ale ten druhy je standartni sun konektor ,
nezna nekdo zapojeni redukce abych ho mohl pripojit n aklasicky 15 pin
cannon

Dekuji moc
Kubala