ADMIN: Re: [OT] ale totalni, kdy a cim se strikaji tresne proti vrtlu tresnove?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 9 13:21:01 CEST 2006

Nad prispevkem p.Novotneho jsem jeste polkl s tim, ze pripadne reakce
budou urcite privatne.

Priste tyhle totalni OT, kde neni ani naznak toho, ze by to mohlo nekoho
zajimat, odpovidejte jen primo tazateli.

ADMIN