Z ceho udelat DPS pro zesilovac s proudem v oblasti fA?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Květen 9 12:15:25 CEST 2006

Nejlepší je zajistit, aby proud neměl důvod přes povrch nosné desky procházet.
To se obecně udělá tak, že se inkriminovaný spoj obklopí stínícím spojem, na kterém je
stejné, nebo blízké napětí.

PH
  From: Novotný Pavel

  Nechal jsem se ukecat a bastlim tu cosi s zesilovacem s input-bias current cca 100 fA a vaham z ceho udelat a zda vubec DSP

  Moznost cislo jedna je asi teflon, mel by mit odpor cca 10^17, otazkou je kdo mi to udela a nakolik prijde 1dm2

  Moznost cislo dve vybodnout se na DPS a udelt to jako brabci hnizdo , OZ je v kovovem pouzdru a tak ho lze vzhutu nohama strict do chladice a cele to umelecky zadratovat ve vzduchu.

  Varianta cislo dve mi pripada rychla a ucinna, nicmene ne zkusenosti v oblasti tak nizkych proudu jsou nensi nez ty proudy, chci se proto zeptat zda neni nejaky duvod proc to tak nedelat?