Z ceho udelat DPS pro zesilovac s proudem v oblasti fA?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 9 09:54:25 CEST 2006

Nechal jsem se ukecat a bastlim tu cosi s zesilovacem s input-bias current
cca 100 fA a vaham z ceho udelat a zda vubec DSP

Moznost cislo jedna je asi teflon, mel by mit odpor cca 10^17, otazkou je
kdo mi to udela a nakolik prijde 1dm2

Moznost cislo dve vybodnout se na DPS a udelt to jako brabci hnizdo , OZ je
v kovovem pouzdru a tak ho lze vzhutu nohama strict do chladice a cele to
umelecky zadratovat ve vzduchu.

Varianta cislo dve mi pripada rychla a ucinna, nicmene ne zkusenosti v
oblasti tak nizkych proudu jsou nensi nez ty proudy, chci se proto zeptat
zda neni nejaky duvod proc to tak nedelat?

Dekuji